სამოდელო გაკვეთილები

ინტეგრირებული გაკვეთილი


               ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა


პედაგოგი

ნანა ჩოხელი, ანა წულუკიძე


კლასი
IV 7

მოსწავლეების რაოდენობა
26
სსსმ მოსწავლეების რაოდენობა
0
საგნები
ქართული ენა,ბუნება,ხელოვნება


გაკვეთილის ჩატარების დრო და ადგილი

7 ივნისი


ბოდბე-ქალაქი სიღნაღი



გაკვეთილის მიზანი

1.მოსწავლეები შეძლებენ აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენებას;


2.მოსწავლეები შეძლებენ გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვას;


3.მოსწავლეები შეძლებენ ამოიცნონ რესტავრირებული ქალაქ სიღნაღის არქიტექტურული განლაგება;


4.მოსწალეები შეძლებენ ჯგუფში უსაფრთხო ქცევის წესების დაცვას;




გაკვეთილის მიმდენარეობა

1.ბოდბეში ჩასვლა;

2.ისტორიული ღირშესანიშნაოების მონახულება-მოლოცვა;

3.პოეზიის საათის ჩატარება:მოსწავლეები წაიკითხავენ და გაანალიზებენ ლექსებს;

4.ქალაქ სიღნაღში ჩასვლა:

5.მოსწალეები ამოიცნობენ ქალაქის არქიტექტორულ განლაგებას;

6.პლანერზე დახატავენ ურბანისტულ პეიზაჟს;



შეფასება

1.განმავითარებელი შეფასება;

2.სიტყვიერი კომენტარი;



რესურსები

1.სახატავი მასალა;

2.ნახატები;

3.ტრანსპორტი


















ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა:

     გაკვეთილის თემა:
წილადები
    სწავლების საფეხური:
დაწყებითი IV კლასი
    მასწავლებელი :

    საგანი
ნანა ჩოხელი

მათემატიკა, ისტ,
    მოსწავლეთა რაოდენობა:
30 მოსწავლე
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები:
 წილადის სხვადასხვა ასპექტის გააზრება: წილადი როგორც მთელი ნაწილი, ერთობლიობის ნაწილი, როგორც ორი ნატურალური რიცხვის განაყოფი, წილადის გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას.
სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები (ინდიკატორები)
შედეგები თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე
იყენებს და აკავშირებს ერთმანეთან ზომის სხვადასხვა ერთეულებს. წილადის გამოსახულებაში უთითებს მის მთელ და წილად ნაწილს, წილადის მრიცხველსა მნიშვნელს.
  
თანმიმდევრობა:




           

           
1.წინარე ცოდნა-საშინაო დავალების შემოწმებით. პრობლემური მაგალითების განხილვა მოსწავლეთა მონაწილეობით: 10წთ.
2.დამოუკიდებელი მუაობა, ხსნიან წილადებზე შესაბამის ამოცანებს, მაგ: დაჭრილი ნამცხვრის ფონზე თითოეული მერამდენე ნაწილს შეიცავს, ასევე დაჭრილ ორზე და .. ეძლევათ 10წთ.
  შეფასება:
.შეფასება: მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილს, მოსწავლეთა შეფასებას ახდენს კომენტარებით. საშინაო დავალება-მათემატიკის სახელმძღვანელო გვერდის მითითებით.
                           ტექნიკა  
სასწავლო მასალა   და    ტექნიკური რესურსები:
  • სახელმძღვანელო, რვეული, საწერი საშალება, კომპიუტერი "ჭკვიანი დაფა"




Комментариев нет:

Отправить комментарий