ინტეგრირებული გაკვეთილი
ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა:
ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა
პედაგოგი
|
ნანა ჩოხელი, ანა წულუკიძე
|
კლასი
|
IV 7
|
მოსწავლეების რაოდენობა
|
26
|
სსსმ მოსწავლეების რაოდენობა
|
0
|
საგნები
|
ქართული ენა,ბუნება,ხელოვნება
|
გაკვეთილის ჩატარების დრო და ადგილი
|
7 ივნისი
ბოდბე-ქალაქი სიღნაღი
|
გაკვეთილის მიზანი
|
1.მოსწავლეები შეძლებენ აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი
ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენებას;
2.მოსწავლეები შეძლებენ გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვას;
3.მოსწავლეები შეძლებენ ამოიცნონ რესტავრირებული ქალაქ
სიღნაღის არქიტექტურული განლაგება;
4.მოსწალეები შეძლებენ ჯგუფში უსაფრთხო ქცევის წესების
დაცვას;
|
გაკვეთილის მიმდენარეობა
|
1.ბოდბეში ჩასვლა;
2.ისტორიული ღირშესანიშნაოების მონახულება-მოლოცვა;
3.პოეზიის საათის ჩატარება:მოსწავლეები წაიკითხავენ
და გაანალიზებენ ლექსებს;
4.ქალაქ სიღნაღში ჩასვლა:
5.მოსწალეები ამოიცნობენ ქალაქის არქიტექტორულ განლაგებას;
6.პლანერზე დახატავენ ურბანისტულ პეიზაჟს;
|
შეფასება
|
1.განმავითარებელი შეფასება;
2.სიტყვიერი კომენტარი;
|
რესურსები
|
1.სახატავი მასალა;
2.ნახატები;
3.ტრანსპორტი
|
ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა:
გაკვეთილის თემა:
|
წილადები
|
სწავლების საფეხური:
|
დაწყებითი IV კლასი
|
მასწავლებელი :
საგანი |
ნანა
ჩოხელი
მათემატიკა, ისტ, |
მოსწავლეთა რაოდენობა:
|
30 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები:
|
წილადის სხვადასხვა ასპექტის გააზრება: წილადი როგორც მთელი ნაწილი, ერთობლიობის ნაწილი, როგორც ორი ნატურალური რიცხვის განაყოფი, წილადის გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას.
|
სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები (ინდიკატორები)
|
შედეგები თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე
იყენებს და აკავშირებს ერთმანეთან ზომის სხვადასხვა ერთეულებს. წილადის გამოსახულებაში უთითებს მის მთელ და წილად ნაწილს, წილადის მრიცხველსა მნიშვნელს. |
თანმიმდევრობა: |
1.წინარე ცოდნა-საშინაო დავალების შემოწმებით. პრობლემური მაგალითების განხილვა მოსწავლეთა მონაწილეობით: 10წთ.
2.დამოუკიდებელი მუშაობა, ხსნიან წილადებზე შესაბამის ამოცანებს, მაგ: დაჭრილი ნამცხვრის ფონზე თითოეული მერამდენე ნაწილს შეიცავს, ასევე დაჭრილ ტორზე და ა.შ. ეძლევათ 10წთ.
|
შეფასება:
|
.შეფასება: მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილს, მოსწავლეთა შეფასებას ახდენს კომენტარებით. საშინაო დავალება-მათემატიკის სახელმძღვანელო გვერდის მითითებით.
|
ტექნიკა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები: |
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий