I დღე
III დღეს ვისწავლეთ:
1 დღე :
დღეს დავიწყეთ ტრენინგი
- პროექტებით სწავლება და ისტის ინტეგრირება.
ინტერესი და მოტივაცია
ძალიან დიდია, იმედია ბოლომდე შენარჩუნდება .
დღეს განვიხილეთ
ტექნიკური მხარე, რაც საკმაოდ საინტერესო იყო:
Ø
გავეცანი
tpdc.ge/essentials-საიტს
Ø ვისწავლეთ პერსონალური პორტფოლიოს შექმნა.
- ჩემს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა, რომელიც აუცილებელია ამ კურსის შესწავლისათვის.
თუმცა ალიან ცხელოდა
და ცოტა დავიღალეთ.
ვფიქრობ, ხვალინდელი
და მომდევნო დღეები უფრო საინტერესო იქნება.
II დღე
დღეს ვისწავლეთ:
- განვიხილეთ საშინაო დავალება
- ბლოგზე საქაღალდის ატვირთვა;
- ბლოგზე პოსტის ატვირთვა;
- დე იყო სასიამოვნო. თუმცა სიცხის გამო ცოტა დავიღალეთ, თუმცა სასიამოვნოდ.
III დღეს ვისწავლეთ:
- პროექტის გეგმის შაბლონის ჩამოტვირთვა;
- მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები - პრეზენტაცია 1
- მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითები
- მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები პროექტებისთვის
- განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვები
IV დღეს ვისწავლე-
- მოვასწარი საშინაო დავალაების განხილვა
- პრეზენტაციის ჩამოტვიტთვა და ატვირთვა სასწაცლო რესურსში
V დღეს ვისწავლე
განვლილი მასალა გავიხსენეთ
ვისწავლეთ ბლოგის გაფორმება:
ბლოგზე სურათების ატვირთვა
ბლოგზე ლინკის გამოქვეყნება
VI დღეს ვისწავლეთ
მოსწავლის ნუმუშის შესრულებული სამუშაოს
ნიმუში პრეზენტაციის სახით
VII დღეს ვისწავლეთ
შეფასების რუბრიკების შევსება
დიფირინცირებული გრაფის შევსება
დამხმარე მასალა შევქმენით
პროექრის პრეზენტაციის შექმნა
VI დღეს ვისწავლეთ
მოსწავლის ნუმუშის შესრულებული სამუშაოს
ნიმუში პრეზენტაციის სახით
VII დღეს ვისწავლეთ
შეფასების რუბრიკების შევსება
დიფირინცირებული გრაფის შევსება
დამხმარე მასალა შევქმენით
პროექრის პრეზენტაციის შექმნა
მოვაწესრიგეთ ჩვენი საქაღალდე:
1.სასწავლო პროექტის გეგმა:
2.მოსწავლის ნიმუში
3.ფოტო და აუდიო მასალა
4.საავტორო უფლებები
5.შეფასებები
6.სასწავლო პროექტის დამხმარე
7.კურსის რესურსები
1.სასწავლო პროექტის გეგმა:
- გეგმის შაბლონი
- ჩემი პროექტის პრეზენტაცია
2.მოსწავლის ნიმუში
- გაზეთი
3.ფოტო და აუდიო მასალა
- სურათები,რომელიც გამოიყენეთ ჯგუფის მუსაობის დროს
4.საავტორო უფლებები
- გამოყენებული ლინკების ჩამონათვალი
5.შეფასებები
- რუბრიკა - მოსწ.სავარაუდო ნამუშევარის შეფასება
- მოსწ. თვითშეფასება
- თანატოლთა შეფასება
- მასწ. დაკვირვების ფორმა
- ვმვ -ფორმა
6.სასწავლო პროექტის დამხმარე
- ბუკლეტი - ფასილიტაცია
- შაბლონი (როგორ უნდა გააკეთოს გაზეთი) - სკაგოლდინგი
- დავალების ბარათები - დეფირინცირება
7.კურსის რესურსები
- მასალები რომელიც დამჭირდა პროექტის განმავლობაში
VIII დღე
- ვისწავლეთ ჩვენი საქაღალდის ბლოგზე ატვირთვა
- ვისწავლეთ პრეზენტაციის ბლოგზე ატვირთვა
- მოვაწყვეთ პრეზენტაციები
Комментариев нет:
Отправить комментарий